2016. március 31., csütörtök

48. fejezet

Minden lépés egy szívdobbanás. Minden lelassul. Mindent hallasz. Hallok minden egyes levegővételt. Az én lélegzetemet. A doboló vért a fülemben. A szívverésemet. Minél jobban csökken a távolság köztünk, annál gyorsabban és gyorsabban ver. És aztán… összeütközünk. Rögtön Alexet keresem, de eltűnt a szemem elől. Előkaptam a kést az övemből, majd aki nekem támadt azt leszúrtam. Egy kattanást hallok, majd rögtön megfordulok. Egy gépfegyverrel céloznak felém, majd a fickó meghúzza a ravaszt. Csak gondolnom kellett, és máris egy pajzs került elém, ami felfogta a golyókat, majd az illetőbe repítettem őket, aki rögtön szörnyethalt. Aztán megint nekem estek. Elővettem a pisztolyt és egyenesen a fejébe lőttem. Nem érdekelnek ezek a kis emberek. Nekem a nagy hal kell! Egy hirtelen gondolattól vezérelve felszálltam a tömeg felé, hogy jobban körülnézzek. Nagyon sokan vannak. Luna épp egy nő torkát vágja el. Peter két férfival verekszik, míg Jasper lelövi az egyiket. Tara meg hozza a szokásos formáját. Fellegek gyülekeznek Donwer fölé. A nap csak itt-ott süt át a hatalmas felhőrétegen. Lám! Még a természet is tudja, hogy borús a hangulat. És ekkor egy kés repült el az arcom mellett, ami épp csak, hogy megkarcolt. Felnézek, és pontosan előttem lebeg Alex. Hatalmas vigyor terül szét az arcán.
- Szervusz hugi! Hát ez is bekövetkezett! Végre pontot tehetünk az i-re.
Az erő kavarogni kezdett bennem. Felkészültem a támadásra.
- Igen. De azt a pontot én fogom felrakni! – és villámot küldtem rá, mire ő kitért.
- Ó, gyerünk Tracy! Csak ennyit tudsz? – most egy tűzgolyót kapott, de megint nem találta el. Basszus! Ez csak játszik velem! És ekkor egy energiagömb vágott hátba. Iszonyatos fájdalom tört rám, melynek hatására sikítanom kellett. Összeszedtem magam, de nem láttam sehol sem Warrikot.
- Hé, Tracy! – megfordulok és ott áll mögöttem. Egy tűzgolyót repítek a hasába, mire elporlad. Itt valami nincs rendjén! Ez nem ő volt! Hanem egy…
- Itt vagyok! – mosolyog a más. Csak állok és nézem. Nem csinál semmit. Lehet, ezek nem tudnak támadni. És ekkor villám csapott belém. Megint kiáltanom kellett a gyötrő fájdalomtól. Úgy éreztem, mintha kisütnék a szememet, mintha égnék legbelül. Miután abbamaradt zuhanni kezdtem, de még időben észhez tértem, így nem estem be a harcoló tömeg közé.
- Tracyyy! – énekli a nevemet. – Gyere és kapj el! – azzal elkezdett felfele repülni, én meg utána. Biztos, hogy csapda, de nem érdekel. Ő irányít, de nincs mit tenni. Vért érzek a számban. Az orromhoz kapok. Vérzik. A fenébe is! Már elég magasan jártunk. annyira, hogy a lent lévő emberek szinte hangyának tűntek. Csak szürke fellegeket láttam, semmi mást.
- Gyenge vagy Tracy! – hallom Alex hangját. Arrafele lövök, de semmi. – Nem használod elég ki az erődet! – mögöttem van! Megint lövök, és megint semmi. – A tested nem bírja ki. Természetellenes! Még a mijeink között is. – míg ő beszél, én mindig lövök az általam kiszemelt irányba. – Egy lakat tartja zárva a dobozkát, amit neked nem sikerült felnyitnod. Még most sem fogadod el a sorsodat! Nem hiszel abban, ami nyilvánvaló! Nem hiszel magadban!
- Á! Hallgass! – Elegem van a játékaiból. A fejem hasogatni kezdett, de nem törődtem vele. Magamhoz hívtam a villámok hadát, majd szétküldtem őket az égben. Egy jajkiáltás hangzott el tőlem jobbra, így arra mentem tovább. A fejemben viszont erősödött a fájdalom. Mintha bombát robbantanának minden egyes másodperben. Hirtelen feltűnt Alex, nekem háttal állva. itt az idő! Nem használom az erőmet. Előhúzom a pisztolyomat, majd célzok és tűz! Úgy háromszor húzhattam meg a ravaszt. Alex megfordul és megállítja a golyókat. Hatalmas vigyor terül szét az arcán, majd elengedi a golyókat, amik felém kezdenek záporozni. Már majdnem elértek, amikor magam elé raktam a kezemet, védőpajzsot alkotva. A golyók megálltak, majd leestek. Fekete pontok kezdtek játszadozni a szemem előtt. Már nem bírom ki sokáig!
- Ejnye hugi! Nem vagy jól? – nevet Alex. Forog velem a világ. Nem bírom! Alex még jobban kacagni kezd, szinte már hisztérikusan hangzik. Hátrahajtja a fejét, aztán villámok kúsznak át a testén. És amikor felegyenesedik, rám küldi őket. Remegni kezdett minden testrészem. A gyötrő fájdalomtól visítanom kellett. Minden porcikámban érzem. A csontomban, a húsomban. Mintha felszabdalnának. Aztán lassan alább marad minden, és csak halványan kezdem el érezni a dolgokat. Becsukom a szememet és csendben tűröm a fájdalmat, ami belém költözött.
- Nagyot csalódtam benned hugi! Azt hitte merősebb ellenfél leszel. – kinyitom a szememet, és Alexet nézem. Kinyújtja a karját. Érzem őt! Aztán int és én hiper sebességgel zuhanni kezdek. Nem tudok semmit sem tenni ellene. Nem tudom megakadályozni a szerencsétlen földre érést. A fellegekből csak foszlányok maradtak, aztán már tisztán láttam a lent lévő embereket, akik most mind engem néztek. Engem! A szerencsétlen, legyőzött, gyenge lányt! Szánalmas vagyok! Aztán becsapódtam, hatalmas porfelleget kavarva magam körül. A fájdalmat már szinte barátként üdvözöltem. A fülemben hallottam a dübörgő vért, a sípolást, de mégis átszűrődött rajta némi hang. Hallom Petert, ahogy értem kiált. Próbálok feltápászkodni, de összeroskadok. Őrült kacaj töri meg a drámai csendet. Alex is lejött, a levegőben maradt. Megint kinyújtja a karját. Érzem a kezét a nyakam körül, pedig hozzám sem ér. Fuldokolni kezdtem, míg Warrik felemel és a fának dob, de nem ereszt el.

- Hát hugi, sajnálom, hogy véget ér a mi kis játékunk. Jól szórakoztunk! Utolsó kívánság? – nem tudtam megszólalni, hisz a torkomat fogta. – Gondoltam. Viszlát, hugi! – egy energiagömb kezdett növekedni a tenyerében. Hát így ér véget! Warrik keze által halok meg. Nem láthatom többé anyáékat, Lukeot, Lunat, Petert! Ó Peter! Bárcsak több időnk lehetett volna! Sajnálom! És Warrik elengedte a gömböt. Ezután minden olyan gyorsan történt. Egy szempillantás alatt. Vártam. Vártam, hogy belém csapjon a gömb. Vártam a sötétséget. Vártam a Halált! És, amikor elérkezett a pillanat valaki elém ugrott, és őt érte a támadás. Az illető hanyatt esett és megláttam Peter arcát. A teste remegni kezdett, míg ő csak engem nézett. Összekapcsolódott a tekintetünk. Egy könnycsepp gördült végig az arcomon. Peter még utoljára rám nézett, majd lassan becsukta a szemét örökre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése