2016. április 8., péntek

49. fejezet

Hát íme! Elhoztam az utolsó fejezetet is! Már csak egy epilógus van hátra és vége a történetek. Jó olvasást!


- Ne! – ordítok és a hanghullám elterjedt egészen a látóhatárig, port kavarva maga után. Alex elengedett, mire én talpra estem. Villámok kezdtek cikázni az égbolton. Színtiszta düh árad szét a testemben, és én hagyom. Hagyom, hogy felemésszen. Alexet rögtön kiszúrom a tömegből, majd ráküldök egy halom villámot, és eltalálta. Iszonyú sikítás szakad ki a torkából. Előszedem a pisztolyomat, majd egyet bele lövök a lábába.
- Lám-lám! – mosolyog. – Kibújt a szög a zsákból! Mégis hasonlítasz rám! – aztán felé küld egy tűzgolyót, amit elkapok a kezembe, majd eltüntetem. Mire észbe kapok Alex ismét a fellegek mögé rejtőzött. Én meg utána iramodtam. Megint a felhők rejtekébe burkolózik.
- Már is elbújsz? – kérdezem hisztérikusan – Hisz még csak most kezdődik a játék! – nevetni kezdek, mire villámok szelték át az eget, hozzám közel.
- Én nem bújok el! – terem előttem Warrik dühösen.
- Akkor mutasd meg mit tudsz! – hergelem. Alex sokszorosódni kezdett, majd körbeállt engem. – Ez nem fog megint beválni. – nevetek. – ordítok egyet, majd tűz csap ki az egész testemből felperzselve a körülöttem állókat. Úgy látszik kinyitottam azt a ládát! Az igazi Alex ijedten kap a karjához, ami megégett.
- Már nem tetszik ez a játék! – ordítja. Hirtelen elém kerül, majd valamit a szemembe fújt! Csíp. Nem látok semmit! Feljajgatok, mert megvágta a lábamat. Aztán a vállamba szúrta a kését. Mit kéne tenni? Gyerünk Tracy! Gondolkozz! Közben újabb vágássorozatot küldött rám, mikor azt hittem kitértem az egyik elől, rögtön kaptam egy másikat. A kiképzés! Hagyatkozzak az érzékszerveimre. Menni fog! Lassan egyenletesen kezdek el lélegezni, és várok, fülelek. Érzem a jelenlétét. Itt van! Előhúzom én is a fegyveremet, majd várom, hogy ő lépjen először. Felsikítok, mert eltalálta a karomat. A levegőben nehéz meghallani a léptét. Aztán csodával határos módon meghallottam a szuszogását. Lágy fuvallat cirógatja a bal oldalamat. Ott van! Érzem, ahogy nekiindul a következő vágásnak, amikor és kitérek előle és a mellébe vágom a kést. Felnyög.
- Te kurva! – ordítja, miközben kitisztult a látásom. Ordítva ront felém. Azt hittem, hogy nekem jön, amikor is a semmiből elővett egy pisztolyt, majd lőtt vele. Mivel későn reagáltam vállon lőtt. Azután villámmal lőtt felém, mire én tüzet küldtem rá, és a kettő összeütközött, különböző színekbe borítva az égboltot.
- Jól van! Elegem van! Fejezzük be a kis játékunkat! – minden erőmet összeszedtem. Megbosszulom Petert, Milot, és mindenki mást! Hatalmas energia kezdett a testemben áramlani, majd a felhőkből belém csapódott ezernyi villám. Éreztem, ahogy cikáznak a testemen keresztül, de nem fájt. Jó érzés. Azután belezúdítottam az összeset Alexbe. Próbált kitérni előlem, de ő is látta, hogy ez reménytelen. Megcsapta a villám. Fülsüketítő ordítás tört elő a torkából. Még a csontváza is megmutatta magát. Azután füstölögve zuhanásnak indult, de elkaptam.
- Ne félj bátyó! Nem hagyom, hogy egyedül menj! – azzal vele együtt iszonyú sebességgel száguldottam lefelé Alexel a kezemben. És végül vele együtt a földbe csapódtam. Hatalmas porréteg támadt körülöttünk, valamint a száraz föld perepedezett alattunk. Alex alattam nyomorog meggyötörten, míg én fölé kerekedtem. A késem a szíve fölé helyezem.
- Én győztem bátyus! - ő erre nevetni kezdett, mire én beledöftem a kést a szívébe. Felnyögött, de mosoly terült szét az arcán. Vér bugyogott fel a szájából, miközben elkezdett beszélni.
- Tudod, bizonyos értelemben, mégis kitéptem a szívedet. – aztán fennakadt a szeme.
A haragom elpárolgott, főleg úgy, hogy tudtam igaza van. Gyorsan észbe kaptam. Peter! Félelem vett rajtam erőt. Nem figyeltem a körülöttem lévőkre. Számomra megszűnt a külvilág. Rohantam a fához, ahol Peter mozdulatlan teste hevert. Letérdepeltem hozzá.
- Peter! - a karjaimba veszem, miközben körénk gyűlnek az emberek. – Kérlek Peter! Ne hagyj itt! – zokogom. A kezemet a mellkasára helyezem, és mindent beleadva próbálom megmenteni, de nem értem el eredményt. Összeroskadtam legbelül. – Miért nem tudlak visszahozni! Szeretlek! – a vállába temetem az arcom. Olyan érzés ez, mint amikor a szívedet szögesdrótok veszik körül. Mintha ezer kést döfnének belé. Mintha… kitépnék! Csak sírok és sírok. Aztán, mintha… mintha megszorította volna a kezemet Peter. Rögtön felemeltem a fejemet, hogy lássam az arcát. A szeme lassan kinyílt, és az enyémbe fúródott.

- Én is szeretlek! – suttogja. Én rögtön odahajoltam és megcsókoltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése