2016. március 25., péntek

47. fejezet

Sziasztok! Először is kellemes húsvéti ünnepeket kívánok mindenkinek! Másodszor pedig, szerintem ti is érzitek már, hogy a történet nagyon a vége felé közeledik. Ez így igaz. Ezen kívül, még van 2 rész + egy epilógus. Előre is nagyon szépen köszönöm, hogy velem tartottatok az egész történeten keresztül!



Arra ébredtem, hogy Peter a hajammal játszadozik. Megfordulok, hogy a szemébe nézhessek.
- Szia. – mosolygok rá.
- Szia. – ő is viszonozza.
- Hány óra van?
- Hat. – erre csak bólintani tudtam, mert eszembe jutott a nap további része. – Félsz? – szakít ki a gondolataim közül Peter.
- Ki nem Peter? – a hangom kétségbeesetten hangzott, de nem is bántam. Előtte kimerem mutatni a z érzéseimet. – Félek. Félek a haláltól. Félek a csatától. Félek, hogy elveszítem azokat az embereket, akiket szeretek. Hogy elveszítelek téged. – egy könny csordult le az arcomról, amit Peter letörölt, majd magához húzott. Simogatni kezdte a hajamat, miközben egy percre sem engedett el.
- Szeretlek Tracy! – puszilta meg a homlokomat.
- Én is szeretlek Peter!

***

Úgy fél kilenc körül baktattunk le a konyhába megreggelizni. Meglepetésemre elég sokan nyüzsögtek ott, és szerintem ők sem most keltek. Reggeli után betereltem a népet a raktárba, hogy válasszák ki a fegyvereiket. Luna egy egész késgyűjteményt vett magához, amitől nevetnem kellett. Peter és Jasper pisztolyt választott. Én végig az ajtóban álltam és őket figyeltem. Hirtelen valaki megérintette a vállamat, amitől ugrottam egyet. Mikro megfordultam Taraval kerültem szembe, aki fulladozott a nevetéstől.
- Jól van, na! Elég lesz! – csitítom, miközben durcás fejet vágok.
- Oké! Jól van. Te mész fegyverért? Így elkapkodják előled a jókat.
- Ó, az már megvolt. – legyintek, mire kikerekedik a szeme. Erre én nevetek. – Már tegnap kiválasztottam őket. És te?
- Én mi?
- Te miért nem mész?
- Mondjuk úgy, hogy ragadt valami a tanítványra a mesterétől. – kacsintott rám.

***

Teljesen kikészültem. Az idő idegtépő lassúsággal telt. Végül dél lett és ismét asztalhoz ültünk.
- Nem azért, hogy kötekedjek – kezdi Jasper tele szájjal – de, hogy akarunk eljutni Donwerbe, amikor az ide út is úgy egy hét volt onnan?
Minden szem rám szegeződött. lenyeltem a falatot a számban, majd elmondtam a taktikát.
 - Teleportálni fogunk. – mindenki meghökkent.
- Teleportálni? – kérdezi Tara – De azt még nem is gyakoroltad! Mi van, ha valami rosszul sül el? – nyüzsgés támadt, és mindenki Taranak adott igazat.  – Lehet, a halálba viszel bennünket!
- Már így is oda tartunk! – ordítok, mire mindenki magába szállt. – Meg kell próbálni! Így gyorsan és egyszerűen juthatunk oda. De, ha van jobb javaslatotok, hallgatlak titeket!
Senki sem szólalt meg, és senki sem nézett rám. Észre sem vettem, hogy felálltam az asztaltól.  Helyet foglaltam, majd lágyabb hangon folytattam.
- Nézzétek! Nem tudom mi fog várni ránk a csatában. Szerintem itt senki sem tudja. De kifogunk tartani bármi áron, és megnyerjük a csatát!

***

Háromnegyed egykor lassan gyülekezni kezdtek az emberek az aulában, mígnem úgy öt perc múlva már mindenki jelen volt.
- Fogjátok meg egymás kezét! – utasítom őket. – Csak így tudok mindenkit egyszerre elvinni.
Miután megbizonyosodtam, hogy senkit sem hagytunk ki a sorból, én is beállok Peter és Luna közé.
- Sok szerencsét! – mondom, majd becsukom a szememet. Erősen koncentrálok a teleportálásra, az emberekre, és a megadott helyre. Aztán mindent elengedtem. Egy erős fuvallat vágott mellbe. Mikor kinyitottam a szememet Donwer pusztasága tárult elém. Hiába kutattam a látóhatárt senki sem volt ott.
- Tracy! – szól Peter. – Vérzik az orrod. – rögtön odakaptam a kezemet, hogy megbizonyosodjak róla, és valóban. Peter aggódóan nézett rám.
- Semmi bajom. – nyugtatom meg. – Csak egy kicsit megerőltető volt ennyi embert teleportálni. – bólintott. Ha túl nagy erőt veszek igénybe, az károsan hat a szervezetemre. Remélem ez nem fog a csatában hátráltatni. Az orrom vére hamar elállt.
- Mennyi az idő? – érdeklődök.
- Pontosan egy óra. – szólal meg valaki mögöttem.

És ekkor a semmiből előttünk termett az ellenség. Emberek hada sorakozott tőlünk nem messze. Voltak köztük erős izomagyúak, vékony törékeny nők, felnőttek, fiatalok. És az élükön ott állt Ő. Warrik! Egy ideig csak néztük egymást, majd mintha elpattintottak volna bennem egy rugót, felemeltem a kezemet és hangos ordítással szaladni kezdtem az ellenség felé. Pont, szinte velem egyszerre tette Alex is ugyanezt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése