2015. augusztus 29., szombat

18. fejezet



Reggel Milo irodájába kellett menni egyeztetni a mai edzést.
- És mivel kezünk? – kérdezem izgatottan.
- Nos mivel a még meglévő képességeidet sem tudod megfelelően használni, először azt fejlesztjük.
- Oké. – bólintok.
Nem ezzel akartam. Reménykedte , hogy valami újat tanulok, de nem így lett.
- Először a telepataságodat fejlesszük.
- Jó.
- Próbálj belenézni a fejembe, hogy mire gondolok most!
Nézek rá… vagyis inkább a fejére.
Gyerünk már! Mire gondolsz!
- De, hogyan csináljam?
- Összpontosíts!
- Kössz! Nagy segítség vagy.
- Mikor csináltál utoljára ilyet?
- Hát, ha még nem is gondolat olvasást, de beszéltem már mások fejében.
- És mikor is? – int a kezével türelmetlenül.
- Utoljára tegnap, amikor elkaptatok beszéltem Peterhöz.
- És, hogyan csináltad? Tudatosan?
- Igen!
- Mit éreztél akkor?
- Félelmet.
- És a többinél?
- Az álmokat nem tudom, de a telekinézis is főleg a félelem miatt jött elő jobban, kivéve egyszer, amikor egy ütőt mozgattam meg, a tűznél is a félelem volt, de akkor Peter segített.
- Hogyan?
- Mondta, hogy képzeljem el a tüzet satöbbi.
- Oké. Most a félelemmel nem próbálkozunk, – Most? És később? – hanem az összpontosítást gyakoroljuk. Csak engem nézz! Képzeld el, ahogy belemászol a fejembe, ahogy látod a mondatokat, az emlékeimet, mindent ami én vagyok.
Úgy teszek, ahogy ő mondta. Elképzelek mindent. Látom magam előtt. Látom, ahogy… ahogy kisgyerekekként fogócskázunk az udvaron, amikor Milo kézen fogva sétál az anyukájával a járdán, ahogy lecsúszik egy csúszdán. És egyre több és több emlék! Sőt túl sok emlék. A fejemben érzem, ahogy pattognak az erek. Mintha valaki ollóval vágdosná őket. Iszonyúan fáj. Próbálok megszólalni, de nagyon nehezen megy. Üvölteni akarok, de egy hang sem jön ki a torkomból.
Aztán hűvös kezek ragadják meg az enyémet.
- Hé! Tracy! Tracy! Nyugodj le! Nézz rám! – a hang kiszakít a képekből.
Milo térdepel a székem előtt.
- Jól vagy?
- Igen. Sikerült, csak aztán nem múlt el és a fejem… mintha szétakarna durranni.
- Nagyon erős vagy, de még nem tudod használni megfelelően. Elszaladt veled a ló. Meg kell tanulnod uralni.
- Jó, de hogyan?
- Nem tudom, de megcsináljuk. Mikor folytassuk?
- Most!
- Biztos vagy benne?
- Igen.
- Jó, akkor kezdjük!
És ez így ment egész nap. Sőt a következő nap is, de akkora már belejöttem. Már előtudtam hívni, és a nap végére már uralni is tudtam.
- Végre! Ezt el sem hiszem! Sikerült!
- Igen, jó voltál. De még sok dolgunk lesz.
- Tudom. – sóhajtok egyet. Ha ez is ilyen nehéz volt, milyen lesz a többi? – És mi következik holnap?
- A telekinézis.

***

Amíg én edzésen vagyok Peter úgymond barátokat szerez. Főleg Jasperrel lóg, akivel még mindig nem sikerült találkoznom.
Éppen mentem volna az iroda felé, amikor Milo lépett ki rajta.
- Most nem itt leszünk.
- Hanem? – nézek zavarodottan.
- Bemutatnálak valakinek.
Végig sétáltunk egy hosszú folyosón, majd az egyik ajtón nyitottunk be. A teremben egy csomó tányér, vára és egyéb tárgyak voltak találhatók, valamint egy lány állt ott. Egy kicsit molett az alkata, duci az arca és vállig érő szőke haja van.
- Tracy bemutatlak Abbynek.
- Szia. – üdvözlöm, miközben kezet fogunk.
- Ő is tárgyakat mozgat, vagyis nagy segítségünk lesz.
- Oké. És mit kell csinálnom.
- Emlékszel az utóbbi leckére?
- Igen. – bólintok - Képzeljem el magam elé.
- Pontosan. Biztos feltűnt neked ez a sok lom. Az első dolgod az lesz, hogy a falon megrajzolt karikába dobd bele őket.
- És utána? – kíváncsiskodok.
- Azt majd megtudod, amikor végeztél.
Bele kell törődnöm, hogy Miloból nem igazán tudok kiszedni semmit. Először a falat kerestem meg amin rajta van a karika. Nem volt sem nagy, sem kicsi. Pont közepesnek mondható. A faltól egy kicsit messzebb volt húzva egy fehér vonal. Nem volt kérdés, hogy arra kell állnom, így hát úgy is tettem. A szemem egy tányéron akadt meg. Elképzeltem magam előtt, ahogy felemelem és már a levegőben is volt. Mivel dobni már dobtam azt nem kell elképzelni. Intettem egyet a kezemmel és már repült is a tányér, ami a falnak csapódott. Kis millió darabra hullott szét nagy zajt csapva. Csak egy volt a bökkenő: nem a körbe ment.
- De ezt hogyan? – nézek, mint egy fogyatékos.
- Nem összpontosítottál! Nem a karikával, hanem a tányérral foglalkoztál. – szólal meg most először Abby. – Figyelj!
Ő is felkap egy vázát és egyenesen a célba repíti.
- Próbáld újra!
De a következő sem sikerült, és az azutáni sem, és az azutáni sem. Ez így ment estig, amikor már profin lőttem a még épségben megmaradt dolgokat.
- Ügyes. – áll mellém Milo, aki már délelőtt itt hagyott minket. – Már csak egy feladat vár rád a mai nap. Abby létszíves! – int neki, mire a lány oda áll a falhoz velünk szembe. – A feladatod a szilánkokkal pontosan körberakni Abbyt.
- Mi van? És mi lesz, ha a szeme közé megy?
- Ugyan már aranyom! – szólal meg Abby – Megállítom akkor, ha látom.
- És ha nem? – nem igazán nyugtatott meg az, amit Abby mondott.
- Akkor nem. – ezzel le is zárult a téma.
Behunytam a szemem és vettem egy mély levegőt. Mire kinyitottam már az összes szilánk a levegőben volt. Láttam magam előtt Abbyt, ahogy körülötte a sok kis szilánk csillog. Elengedtem. Mindegyik felé szállt, majd hang nélkül beleállt a falba. Az egész egy másodperc alatt zajlott le. Visszatartottam a levegőt. Végig mértem a lányt, aki még mindig megmerevedve áll a fal előtt. Semmi baja. Sehol egy vérző seb. Nagykő esett le a szívemről. Kifújtam a levegőt. Abby odajön hozzám és Milohoz, aki mellettem áll.
- Ügyes! Csak a kezemet karcoltad meg egy kicsit. – mutatja a kézfejét, amin egy olyan seb van, mintha egy cica karmolta volna ki.
- Remek! Gyorsan tanulsz.
Aztán elindultunk kifelé.
- Holnap pihensz. Bulizni fogunk.
- Miért? – nézek rá. Minek kell bulizni?
- Nem tudom. Csak úgy. De holnapután folytatjuk, és elkezdjük kihozni belőled a többi képességet.
- Ez az!
- Melyiket szeretnéd?
- Ezt meg, hogy érted?
- Állítólag minden képességgel rendelkezel. Melyiket akarod először?
Gondolkozok egy darabig, míg eszembe nem jut, hogy van valami amit mindig is akartam.
- A repülés!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése