2015. szeptember 5., szombat

19. fejezet



Reggel, mikor felkeltem Peter már nem volt a szobában. Miután felöltöztem én is az ajtó felé vettem az irányt. Amikor kiléptem a folyosóra, mintha egy munkahelyre kerültem volna. Mindenki sürög-forog körülöttem. Van aki tányérokat és piákat cipel, van aki terítéket, vannak akik lampionokat vagy hosszú szalagokat visznek, bár ehhez több ember kell mint egy. Már majdnem a folyosó végére érek, amikor Luna egy szalagot vonszolva maga után nekem jön.
- Ú bocsi. – kezdi rögtön elpirulva.
- Nincs semmi baj. – nyugtatom le. – Látom el kéne a segítség. – mutatok a hosszú papírdarabra.
- Ó köszi.
Megfogtam a végét, és elindultunk abba az irányba, ahonnan jöttem.
- Miért csináltok ekkora felhajtást egyetlenegy parti miatt?
- Tudod ritkán szoktunk ünnepelni. Inkább edzünk, meg tudod… ilyesmi.
Bólintok egyet, hisz erre nem igazán tudok mondani semmi mást.
 -És ki kell öltözni? – kérdezem reménykedve, hogy hátha a válasz nem lesz, hisz egyetlen ruhám sincs ezen kívül.
- Hát… - haboz. Ez nem jó jel. – Általában igen. Vagyis tudod, olyan dögösen.
- Hurrá! – máris el van szúrva a napom.
- Nyugi. Nagyjából egy a méretünk. Szóval majd kölcsönadhatok néhány cuccot.
- Köszi. Hálás vagyok.
Végre beértünk a csarnokba úgymond. Ez a legnagyobb terem, amit eddig láttam a gyárból. De most komolyan, mekkora lehet? Egy-két asztal áll magányosan, rajtuk tányérok, evőeszközök és poharak, a székek szanaszét a teremben, és csilivili díszek lógnak a plafonról. Emberek a székeken állva akasztják felfele a többi cuccot, hozzák az üdítőket, és egyéb dolgokat.
- Váúv! – tátom el a szám. – tényleg ritkán tarthattok bulit.
- Egy évben, ha egyszer.
Petert is kiszúrom, aki Jasperrel beszélget. Ideje megismerkedni vele.
- Hé sziasztok! – köszönök nekik.
- Helló! – köszön Peter. – Jasper ő itt…
- Tracy! – üdvözöl, de szó szerint még kiabálja a nevemet.
Aztán odajön, hozzám és megölel. Én lefagytam. Peterre nézek, aki majd kicsattan a néma nevetéstől. Én meg tátogok neki, jól artikuláltan.
- Ez tény-leg nem szá-zas!
- Tudom. – tátogja ő is, de még mindig röhög.
- Ki foglak nyírni!
Erre ő meg vissza.
- Állj be a sorba!
Ezen én is elmosolyodtam. Jasper végre elengedett.
- Köszi, ezt a szívélyes fogadtatást. – kapkodok a levegő után.
- Nagyon szívesen. Mutassam meg, hogy mit tudok?
- Persze!
Olyan, mint egy nagyra nőtt gyerek. A falnak támasztotta a kezét, és pár másodperc múlva kigyúltak a fények.
- Klassz! – intek neki egyet a fejemmel.
- Hé Hutchins! – üvölti egy nagydarab fekete fiú. – Kapcsold le ezeket a tetves lámpákat!
- Igenis! – mondja, mint egy sértődött kiskölyök.
Tényleg olyan, mint egy bohóc.
- Hé Tracy! – hallom Luna hangját. – Segítenél egy kicsit!
Szegény egy székről állva próbálja felakasztani azt a sallangot, amit még ketten hoztunk.
- Megyek!
Ahogy siettem hozzá, neki mentem valakinek. A lány elesett.
- Ó! Sajnálom. had segítsek.
Nyújtom oda a kezemet, amikor is észrevettem ki az illető. Tara volt az. Jaj nekem! Az arcán látom, hogy dühös, és a kezemet ellöki magától, miközben talpra tápászkodik.
- Te idióta! Miért nem nézel szét!
- Bocsi, de tényleg. – nézem a lábát, mert a szemébe egyszerűen nem merek.
Azzal tovább állt, persze még nekem jött egyszer vállból. Köszöntem ribanc!
Apám, hogy milyen izé ez a csaj!
Miután kicsit lenyugodtam, folytattam utam Luna felé.

2 megjegyzés: