2016. február 26., péntek

43. fejezet

Egy helyben toporgok az új cuccaimban, miközben bekopogok Peter ajtaján. Pár pillanat alatt ki is nyitotta.
- Szia! – mosolyodik el.
- Szia! – nyomok egy puszit az arcára, majd beljebb megyünk. Mindketten leültünk az ágyára.
- Azt hittem, hogy Lunaval fogsz lenni.
- Vele is voltam.
- És mit csináltatok?
- Hát beszélgettünk, vásároltunk. Akarod látni mit vettem?
- Hát nem hiszem, hogy…
- Épp rajtam van. – szakítom félbe. Erre a tekintetében huncut fény kezdett játszadozni.
- Nos ebben az esetben nem mondhatok nemet.
Beleülök az ölébe, majd megcsókoltam, miközben lehámoztam róla a felsőt. Azután felálltam és lelöktem az ágyra. Kicsatoltam az övét, majd azt kihúzva a feje fölé kötöttem a kezét. Láttam rajta, hogy egyre jobban élvezi a helyzetet. Azután végighúztam az ujjamat egészen a v vonaláig, mire a száját egy sóhaj hagyta el. Ezután felálltam, és az ágya elé léptem. Aztán táncolni kezdtem, majd megfogtam a pólóm szegélyét és lassan húzni kezdtem felfelé, míg végül lejött rólam. azután a nadrágból bújtam ki. Éppen a melltartóm következett volna, de megcsörrent a telefonom. A táncot abbahagyva kiszedtem a nadrágom zsebéből a telefont, majd felvettem.
- Szia Lucy! Mondjad! – elkezdek bólogatni – Hogy mi? – csodálkozok, bár lehet, hogy ez egy kicsit túlzás volt – Oké, már is megyek! – ezzel letettem a telefont. Gyorsan magamra aggattam a ruháimat.
- Hé, Tracy! Mi a baj?
- Vészhelyzet van! – mondom gyorsan, miközben belebújok a felsőmbe. – Majd később bepótoljuk. Puszi! – ezzel kirohantam a szobából, miközben hallottam Peter hangját.
- Tracy! És velem mi lesz?

***

Reggelizünk. Peter velem szemben ül, de alig mer rám nézni, ha meg rám is néz, akkor olyan… durcásan. Még mindig haragszik rám a tegnap este miatt. Szegényt úgy hagytam, és senki sem szabadította ki. Reggel mentem be hozzá nevetve, és elmondtam mindent az én kis tervemről. Ez a duzzogás nem fog sokáig tartani, hamar megbékél majd. Épp egy tojásfehérjével vívok csatát, amikor megcsörren a telefonom. Marcus. Vajon mit akarhat?
- Haló? – szólok bele.
- Tracy! - a hangja, mintha kétségbeesett lett volna – Gyertek ide! Ezt látnotok kell! Warrik akcióba lendült!
Erre rögtön felpattantam a székről és hívtam a többieket i. Végül bezsúfolódtunk egy kocsiba. Peter vezetett, az anyósülésen ültem én, mögöttünk meg Luna, Jasper és Tara foglalt helyet. Hamar odaértünk Marcus házához. Amikor leállt a kocsi, én szó szerint kirontottam. A lépcsőket kettessével véve rohantam felfelé. Csak Alex járt a fejemben. Mire készülhet? Amint észbe kaptam már a 12-es számú ajtó előtt álltam. Bevártam a többieket is, majd együtt léptük át a küszöböt.
- De jó, hogy ide értetek.
- Mond már, hogy mi van Marcus! – ripakodok rá. Azután megbánva folytattam. – Sajnálom, csak… szétvet az ideg.
- Semmi baj! Megértem, hogy el akarod kapni Milo gyilkosát. – Sóhajtottam. Ők nem tudják, hogy miért fontos ez nekem ennyire. Csakis Peter tudja.
Eközben Marcus letelepedett a számítógépe elé, majd egy gombnyomással egy videó tárult elénk. A képen rácsok és emberek hada sorakozott.
- Ez egy börtön. - beszél Marcus. - Most figyeljetek! – Megszólal a riasztó, majd néhány rács kinyitódik, de nem az összes. Miközben végig kísérjük az útjukat, az őröket a földön látjuk mozdulatlanul heverve. Vajon mi történhetett velük? – Warrik toborzásba kezdett, de nem csak börtönökben, hanem mindenhonnan! – azzal további képsorozatot tárt elénk. – Fegyvereket, sőt bankokat rabol! Gondolom a pénz a hívőknek kell. – furcsa lehetetlennek tűnő – persze számunkra nem az – rablásokat mutatott a képernyő. A szegény emberek azt sem tudták, hogy mi történik velük.
- És az utolsó. – nyomja meg a gombot Marcus.
Egy New yorki bank falát látjuk. A betört üveg szilánkjai hevernek a padlón, de a lényeg a falon van. Piros festékkel – legalábbis remélem – volt írva rajta az üzenet.

Nemsokára ismét találkozunk hugi! Remélem várni fogsz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése