2015. október 17., szombat

24. fejezet



Egy kicsit féltem bemenni a terembe, amit most már hivatalosan is a saját edzőtermemnek mondhatok, hisz rajtam kívül senki sem jár oda. Amikor rávettem magam, hogy benyissak az ajtón körülnéztem. Fegyverek lógtak le egy kis fogasról: bicska, kés, bambuszbot és még pisztoly is. A padló egyik részén matracok feküdtek, míg a plafonról egy bokszzsák lógott le. Tara éppen azt püfölte, amikor meglátott.
- Ideje volt már! – üdvözöl lekezelően.
- Neked is szia!
Odasétálok hozzá, ő meg abbahagyja az ütögetést, és felém fordul.
- Valamit már tisztázni szeretnék veled az elején!
- Hallgatlak. – tárom szét a karom.
- Először is nem használhatod az erődet. A másik, hogy én nem leszek veled olyan kezes bárány, mint Milo.
- Nem löksz le egy épület tetejéről? – húzom egy kicsit, amit lehet, hogy nem kellett volna.
- Nem! – mosolyog aranyosan. – Én sajátkezüleg tekerem ki a nyakad!
Egy akkorát nyeltem, hogy szerintem még ő is hallotta. Megijedtem… eléggé. Tudtam, hogy nem csíp, na de ennyire?
- Gyere a matracra!
- Rendben.
Amint fellépek ő már fel is veszi a pózt, amit én csak filmekben láttam, és amit nekem is kellene.
- Nos, én rögtön a mélyvízbe doblak. – mondja, majd elindul felém.
A jobb kezét lendíti, én meg próbálok elhajolni előle, de nem igazán ikerült. Az álkapcsomat találta el. Iszonyú fájdalom hasított belé. Be kell valljam, még sosem verekedtem, legalábbis a vergődés nem mondható annak.
- Próbálj eltérni az ütés elől, vagy védd ki!
Megint indítja a kezét és én gyorsan leguggoltam, ezzel megúsztam. Láttam, hogy terpeszben áll, így átkúsztam alatta, és mögötte lyukadtam ki. Hát még nem ütöttem meg senkit, de egyszer mindent el kell kezdeni. Éppen lendítettem a kezem, amikor ő megfordult és elkapta a kezemet, de azt úgy csavarta ki, hogy vágtam egy szaltót és a földre estem. A karomat magamhoz szorítottam a fájdalomtól.
- Ez a kis kúszás jó ötlet volt. De most állj fel!
Nem igazán akaróztam, ezért belém rúgott.
- Gyerünk!
Kénytelen voltam felállni. Elegem van belőle! Elkezdek felé futni, de fogalmam sincs, hogy mit fogok csinálni. Emelem a lábam, hogy megrúgom, de ő azt megfogta és a földre rántott. Megint felálltam, nem hagyva neki, hogy belém rúgjon. Megint ütni készült és el is találtam a jobbjával az orromat, a baljával meg a számat. Vér ízét éreztem a belül. Az orromból is folyni kezdett. Ő hátrébb állt, és intett a kezével, hogy én következem. Tényleg nem tudom, hogy mit tudnék vele csinálni. Elindulok felé, de már csak gyalog, vagyis inkább bicegve. Ő meg hirtelen a hasamnak ment és én megint a földre kerültem, csak most nem a szőnyegre, hanem a padlóra esett a fejem, amitől egy kicsit kába lettem. Csak foltokat láttam és a hangok csak visszhangok voltak, töredékek a jelenből. Még utoljára Tara arcát láttam, majd becsuktam a szemem.

***

Már megint a gyengélkedőn ébredtem. Ha ilyenek lesznek az edzéseim, gyakori látogató leszek. Most senki sem volt az ágyamnál. Gondolom ő nekik is edzeni kell. Rögtön kibújok az ágyból és végignézek magamon. Csak néhány kékfolt, amibe nem halok bele. Az orrom sem fáj, sem az állkapcsom. Lehet, hogy a törés dolgokat Teddy helyre rakta. Én most nem akarok beteget játszani, szóval elindultam ismét a terembe. A folyosón senkivel sem futottam össze. Jó kemények lehetnek az edzések másoknak is, bár én eléggé elvagyok szigetelve. A napjaim mostanában csak ebből állnak. Edzés, edzés, edzés. Mikor beértem meglepően tapasztaltam, hogy Tara még mindig ott van.
- Á! Hát felkeltél Csipkerózsika?
- Hahaha. Nagyon vicces!
- Látom nem adod fel egy könnyen. Ez jó!
Jé, tán csak nem egy dicséret volt? De neki egy szót sem merek szólni, mert a végén még tényleg kinyír. Látom a szőnyeg felé megy, így én is.
- Addig nem megyünk tovább, amíg szabad kézzel nem tudsz harcolni. Kezdjük!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése