2015. október 10., szombat

23. fejezet



Másnap végre szabadon járkálhattam, és folytatódott az edzés. Rögtön az edzőterembe mentem. Ami most is ugyanúgy nézett ki, mint tegnap. Mivel csak én voltam ott belefeküdtem a hálóba és lehunytam a szememet. Ideje végiggondolnom azt az álmot. Készüljek fel jól, mert közeledik, vagyis azt akarja, hogy az edzéseket teljesítsem, hogy fejlődjek. De, hogy gondoljak a szeretteimre? Ezt nem értem. Épp ekkor toppant be Milo.
- Szia!
- Szia! – ülök fel és már a létrához indulok.
- Figyelj! Sajnálom! Nem ezt akartam.
- Tudom. – pillantok hátra. – És most a barátnak mondom: Gyere ide! – tárom szét a karom.
Milo odajön és megölelem. Ekkor jut eszembe, hogy gondoljak a szeretteimre. Mi van, ha az a kulcs, hogy sikerüljön?
- Na gyere! Azt hiszem most már menni fog!
És én már másztam is felfele, de közben le-le szóltam Milonak.
- És most mi ez a toborozás?
- Itt van az ideje.
- Mert eddig miért nem volt?
- Mert nem volt meg az előnyünk.
- És az micsoda? – mindent fogóval kell kiszedni belőle?
- Te.
Ezt most nem tudtam, hogy háborodjak e fel, vagy örüljek neki, hogy végre fontos vagyok. Attól még engedtem magamnak egy halvány mosolyt.
- És mégis, hogyan képzeled ezt a lerohanást?
- Még nem tudom. de az önvédelemre is megtanítok mindenkit, meg fegyvereket használni. És holnap, mert ma ennek meg kell lennie, neked is ez lesz a kiképzésed, csak nem velem.
- Ha nem te, akkor ki lesz az oktatóm?
- Tara. – Tara? Köszi szépen! Ki fog készíteni az a csaj!
De inkább nem szóltam semmit, tudva hogy mi van kettőjük között.
Mikor végre felértem, vettem egy mélylevegőt és gondolkodás nélkül leugrottam. A zuhanás közben csak Peterre gondoltam. Amikor először repültem vele. Azaz érzés felemelő volt. És már azon kapom magam, hogy nem zuhanok, hanem lebegek. Aztán elindultam felfele és leszálltam a kiindulási pontra.
- Gratulálok! – fogad tapssal Milo.
- Köszi. – vigyorgok.
- Hogyan csináltad? – érdeklődik, hisz tudja, hogy nem az ő módszerét használtam.
- A szeretteimre gondoltam. Az érzésekre.
- Értem. Hát akkor lehet, hogy nem nekem kéne tanítsalak. De mégis, hogyan… hogyan jöttél rá?
- Mondjuk úgy, hogy megálmodtam.

***

A napom további részében jobban körülnéztem. Az ajtón kilépve elkellett takarnom a szememet, mert a napnak iszonyú ereje van. Elindultam egyenesen. Már úgy 10 km-t mehettem, de még mindig csak homokot látok. Majd néhány perc után valami feltűnik a láthatáron. Remélem nem egy délibáb. Ahogy egyre közelebb érek már látom, hogy ez egy fa. Végre, valami zöld! Imádom a természetet, de a homokot és a betont ki nem állhatom. Nem volt olyan nagy, de rátudtam ülni kényelmesen. Aztán már le is feküdtem, majd becsuktam a szememet. Úgy éreztem magam, mintha csak otthon lettem volna. Egy napsütéses délutáni szundi. Már majdnem elaludtam, amikor valami hozzám ért és megtolt. A szemem rögtön felpattant, és már majdnem leestem, amikor megállítottam magam, a földtől úgy 1 cm-re. Szó szerint az orrom előtt volt a föld. Körülnézek és kit látok meg? Petert! Felegyenesedek és ráordítok.
- Te szemét! – lököm meg.
- Hé, nyugi! – nevet rajtam. – Úgy látom fejlődsz! – mutat rám, mert még mindig a levegőben vagyok.
- Igen, úgy gondoltam, ha valami rosszban sántikálnál tudjalak követni.
- Á! Szóval féltékeny vagy? – mosolyodok el.
- Én ugyan nem. Na gyere ide!
És azzal elkezdett kergetni. Végül megfogott és megcsókolt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése